MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Phil's Burger!

Kategori: Allmänt




Igår kväll gick Erik och jag till Sundbyberg och åt middag på Phil's Burger.

Verkligen urmysigt ställe och jättegoda hamburgare. Jag tog en vanlig burgare, pommes och en tryffelmajonäs. Så frasiga pommes och en stor portion, vi hade kunnat delat.

Verkligen gott och prisvärt. Personalen var jättefin, men beställ bord för det blir fullt snabbt. 
Ni kan även testa i stan Kungsholmen, Gärdet mm.


Hit kommer jag gå igen.








Jag fick i mig allt, kunde nästan inte andas, ha ha.

Kramar Ann

Kommentarer

  • felicia säger:

    Får ta med pojkvännen dit någon dag, ser riktigt gott ut :)

    Svar: Gör det, man blir inte besviken, så mumsigt och bra priser 👍🏻😍
    Ann

    2016-03-17 | 14:14:36
    Bloggadress: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här: