MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Halloween!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Idag är det riktiga Halloween, vi förfestade här i Sverige. Det är ju aldrig fel med fest så det är väl bara
att köra på.
 
Jag kan tänka mig att alla barn tycker det är jättekul att få klä ut sig. Det behöver ju inte kosta, ta ett vitt lakan och måla och visps är Du ett spöke.
 
Jag fick en present av min älskade make, jättefina marsipanfigurer från Bageri Passion i Sundbyberg. Jag har inte ätit upp dom ännu, men i kväll då tar dom slut.
 
Vår helg var jätte härlig med middag och lite Andrea. Jag ska visa Er bilder senare.
 
Glömde Ni att ställa om väckarklockan i morse? Jag hade ställt om min, men lilla makens ringde en timme tidigare, hua.
 
 
 
 
Ha en fin dag, kramar Ann
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: