MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Vinter!

Kategori: Allmänt

Vilken vinter, som man minns från man var liten. Kul för alla barn som haft sportlov hemma i stan. Det finns ju massor att göra när det är snö, om ungarna har skidor o skridskor.

Jag måste rekommendera en underbar shower oil från ACO, unisex. Den doftar gott och smörjer torr vinterhud. Jag är en riktig torris o behöver extra allt. Jag köpte på Apoteket på nätet där det fanns rabattkod 30% , gratis frakt.

Jag har även hittat ett läppbalsam som är så bra mot självsprickor på fingrarna. Det var Apoteket Kronan som rekommenderade, verkligen bra. Lätt att stryka på och tog 24 timmar så började min spricka läka ihop och gjorde inte ont. Jag har testat många produkter men den hör ligger etta, just nu.

Nu ut i snön efter att ha kolat Wasaloppstarten.


(null)

(null)

(null)


Kramis Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: