MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Friterade risnudlar!

Kategori: Allmänt


Halloj på Er, hoppas Ni har samma sol o värme som jag.

Helgen har varit magisk, så rolig kräftskiva på landet med grannarna. Vi åt Hjälmarkräftor
som Staffan fiskat o kokat.
En kväll med glada skratt och härliga vänner.
Min mamma var med och hon njöt av allt, en toppkväll för en partypingla som henne.

Vi bastade först hos oss, jag tittade på, jag är ingen bastutjej, inget finsk i mig.
Jag fixade lite snacks som blev väldigt gott och kul, friterade risnudlar.

Jag köpte ett paket på Hemköp, 29 kronor.
Delade dom på mitten och i med dom i fritösen, det tog 30 sekunder så var
Dom klara. Lägg i en skål o på med salt eller annan krydda Du gillar.




(null)


(null)

(null)


(null)

Ida hade gjort så fina hattar, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: