MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

60 År!

Kategori: Allmänt

Jag har fyllt år, 60 år. Jag älskar att fylla år, hissa om jag firade. 
Det blev ingen fest utan en resa med man och dotter till Rom. Italien  betyder mycket för mig,
Var där mycket som liten.

Vi bodde i en lägenhet vid Termini med fantastisk utsikt och stor terass. Man ville inte lämna den.
Vår reseledare Andrea hade fixat allt och såg till att allt fungerade. Guide var hon inte ha ha, den biten skötte Erik och jag.

Vi gick gata upp o ner och såg allt, fyra mil blev det. Vi åt massor av god mat och drack massa gott.

Vi handlade även upp till terassen massa gott o satt och njöt.


(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Ni fattar, sol, värme, familjen och Rom.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: