MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fredag!

Kategori: Allmänt

Mina kära vänner idag är det tacofredag hos Forssell. Jag  älskar  tacos i alla former,
men bäst nachos. Jag är ju chips galen.

Idag blir det nachochips med färs som jag stekt med tacokrydda, riven ost och in i ugnen
i några minuter, kolla hela tiden. När osten smält ta ut tallriken, klicka på salsa, gräddfil 
Och grönsaker Du gillar.

Jag dricker gärna öl till, tips på ett alkoholfritt som är så gott, se bild.
Vi dricker gärna alkoholfritt öl, mycket godare än lättöl.

Ni stressar väl inte ihjäl Er, lova att köpa färdig mat till jul. Det finns så mycket gott
i färskdiskarna. Här blir det sill från Klädesholmen, inköpt på Gamla Stans julmarknad, 
så god sill.

(null)

(null)

(null)


Glad 3e Advent, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: