MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Landet!

Kategori: Allmänt


Vi har haft en underbar helg på landet tills himlen öppnade sig på söndagmorgon. Då skall man tänka
positivt, så bra med vatten för alla bär och svamp.

Självklart plockade jag lite bär och inte vilka bär som helt utan solmogna stora smultron.
Det finns otroligt mycket smulton i vårat område, man kan plocka litervis.

Jag gick ut i regnet och plockade hem en mugg till min lilla "prinsessa smultonnäsa", ja ja
jag menar Andrea. Titta här Andrea hur blöt mamma blev för Din skull.







Så blev det lite blommor också. Visst har jag fin Kockumskruka och mugg, jag har mängder av
olika. Jag råkade nämna till föräldrarna att jag gillade dessa så nu har dom köpt så jag kan
öppna affär, ha ha. Vilka sötnosar!

Kramar Ann

Kommentarer

  • bebban säger:

    så himla goda! :) TACK <3

    2011-06-21 | 10:54:33

Kommentera inlägget här: