MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Tidningsfreak!

Kategori: Allmänt

Jag har en del laster i livet, kanelbullar som Ni redan vet och tidningar. Jag prenumererar på många magasin  men
absolut inga veckotidningar med skvaller.

Mina tidningar handlar om mat, hälsa, mode, inredning, blommor, mm

Självklart går jag på alla erbjudanden som dyker ner i brevlådan. Jag älskar att få fina saker i present på posten.
Nu för tiden är det faktiskt inte skräp utan användbara prylar och nästan gratis. Det gäller bara att komma ihåg att
säga upp tidningen om man inte gillar den.

Se här vad jag hämtade idag, Andrea och Erik Ni får inte kommentera Ni är spärrade.



Vem vill inte ha detta?

Ha en skön och god fredagkväll, nu skall jag lyssna på Sanna Nielsens nya cd innan familjen kommer hem
och stänger av. Vi tycker lite olika ibland, konstigt, ha ha



Kramar Ann, ikväll blir det tacomiddag med öl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: