MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

BUS!

Kategori: Allmänt



Mina kära vänner ni använder väl BUS= brun utan sol? Jag har tidigare rekommenderat denna spray
men jag ger mig inte Ni måste testa.

Jag gillar inte att ha massor av smink i ansiktet utan är mer den naturliga looken.

Det här sprayet är det bästa jag testat, inga ränder och det doftar helt ok.
Jag använder det 2 ggr i veckan, lagom dos så jag inte ser ut som nyss hemkommen från
solresa.

Jag srayar bara ansiktet.

Gör så här: tvätta ansiktet noga, peela gärna, torka och smörj in med en skön lotion.
Låt ansiktet "torka" sprya och tag en bit papper o torka ögonbryn och läppar. KLART!

ICA Maxi är billigast på flaskorna som finns i två storlekar.



En stor flaska!



Även lite olja för naglar och torr hy är kanon. Den här köper man på Apoteket
för ca 49 kronor. Jätte skön och nästan doftlös.

Sköt om Er och ha en underbar helg!

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: