MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Andrea!

Kategori: Allmänt


I dag (onsdag) har jag varit ledig och tog då bilen till Uppsala där min student bor.

Nu när terminen börjat så är kylskåpet helt tomt hos henne. Vi åkte till Willys och storhandlade
allt från grönsaker till frysta räkor.

Willys i Uppsala är väldigt bra och har mycket kul mat från hela världen.

Vi var även en sväng på IKEA och köpte några blomkrukor och jag köpte orkideer för 49 kronor
styck, otroligt billigt.

Vi hann med en fika hemma hos Andrea med en kanelbulle, det var tur för mig.
Det tog 2 timmar att åka hem, 1 timme tog det från Kista till Solna. Jag skulle aldrig vilja
bilpendla till jobbet.







Fin kaffemugg. Hon har även ett par nya underbara IIttala muggar, vitt porslin.

Kramar Ann



Kommentarer


Kommentera inlägget här: