MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kaffe och bulle!

Kategori: Allmänt



Nu har jag fikarast här hos mig. Jag har nämligen handlat allt till helgen och förberett en hel del.

Jag har hjälpt Erik att sortera papper och byta plats på alla han viktiga papper. Jag är en snäll och
hjälpsam person. Undrar om han kommer sakna något?????

Jag har även erbjudit min hjälp till min chef, men han skriker bara han får förslaget, jag är portad.

Nu ångrar jag min stora bulle, min klänning kommer att spänna på lördag, det är bara att skylla
sig själv, blir diet några dagar.



Gott gott

Kramar Ann

Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Hej, vännen!!

    Har nu kollat genom din blogg, vad duktig du är, nu har jag en till matblogg som jag kan gå in på. Brukar läsa Linnèas skafferi, Monika Ahlberg och kockarna på Tv. Såg att du hittat mina favorit produkter på Rusta, har nog försett hela bekantskapskretsen med dom samt här på jobbet på pat. toaletten och vår egen. Slutar rtidigt idag så nu ska jag gå hem och prova "din" äppelkaka.

    Trevlig hösthelg!! " syster" Annika

    2011-09-29 | 12:40:54

Kommentera inlägget här: