MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kayak!

Kategori: Allmänt


I fredags fick jag min fina röda kayak. Den är så grymt snygg, se själva på bilderna.

Lördag fm paddlade Erik och jag från Hjälmaresund upp mot Stora Sundby Slott som är ett fantastiskt
vacker sagoslott. Slottet har fyra torn som årstiderna 365 fönster som årets dagar mm mm.

Solen gassade och det var varmt, vattnet var helt ok också.

Det finns en fin strand intill som vi la till på, eftersom Eriks paddel gick AV. Vi passade på att inta lite
lunch som vi hade med.

När vi paddlade hem fick Erik paddla som man gör i en kanot, tur han är vältränad.

Jag har blivit helt frälst i paddling. Jag har även paddelskor och en paddelbok.

Nu kommer massor bilder så Ni förstår myset.

















På kvällen bastade vi och mjukade upp den ömmande kroppen och plåstrade
om alla blåsor i händerna. Jag måste köpa handskar.

Livet är kanon!

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: