MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Pizza som är fryst!

Kategori: Allmänt



Vi fortsätter med pizzatest tycker jag. Jag fick en kupong hemskickad på Dr.Oetker stoneoven
tradizionale för att testa.

Den ser så fin ut på paketet men när man öppnar så blir man riktigt besviken på
pizzorna, fy vad trista.

Jag körde in dom i ugnen och blev glatt överraskad, dom var verkligen goda, frasig botten och god
smak, så bra för att vara fryspizza, den bästa jag ätit.

Bra att ha hemma i frysen. Jag skall köpa ett par stycken till min frys.



Vist ser dom trista och konstgjorda ut. Men ack så goda dom blev.







Visst ser dom godare ut gräddade. Tillbehör blev så klart en god sallad gjord på
kål.

Missa inte denna sort av pizza.

Nu är det slut på pizzatesterna för en tid lovar jag.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: