MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Zlatan!

Kategori: Allmänt



Fredag och helg, unna Er en kul bok. Jag fick låna den här av min kompis Leena och som vi har
skrattat. Zlatan är ett geni i fotboll det vet vi men även på att svara journalister.

Sedan jag läst hans egen bok om sig själv och nu denna har jag fått en fotbollsidol. Helt otroligt
för att vara mig, jag kan annars några gamla sjärnors namn som Gurra Sjöberg, Lacke Hall,
Jimpa Nildén och Lillgarvis Carlsson.

Kolla in några smakprov.









Förresten glöm inte köpa lite rökt lammstek i tunna skivor till helgen, så gott.
Ganska nytt i charkdisken, jag handlade på Ica Esplanad, den här veckan extrapris.

Gott till sallad, pålägg, till potatissallad, potatisgratäng mm mm





Snabbmiddag!

Jättetrevlig helg, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: