MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Bulltest!

Kategori: Allmänt


Ni som följt min blogg vet att jag är galen i bullar till kaffet. Jag går gärna eller tom
åker långt för att få den bästa bullen.

Nu har jag gjort en egen bulltest i ett par veckor. Jag har testat kardemummabullar från
Fabrique, NK, Thelins och Dalarö bageri.

Thelins bulle fick man leta efter kardemummafrön, jag fick ett!!!! Den var annars saftig och god.

Dalarö bageri deras var en jättebulle men trist och lite torr.

NK var väldigt god mycket kardemummasmak och saftig.

Fabrique deras far helt fantastisk, så smörig, tung, massor av nystött kardemumma, helt enkelt
den bästa jag någonsin ätit.









Blåbärsbullar med kardemumma från Fabrique ssom även dom var oslagbara.



Nu vet Ni var Ni ska köpa bullar, ha en bra dag.

Kramar Ann


Kommentarer


Kommentera inlägget här: