MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Min Helg!

Kategori: Allmänt

 
 
I helgen har jag och Erik promenerat i massor, vädret har ju varit så fint.
I lördags gick vi till stan och på vägen gick vi på ett fik och tog en cappuccino och en croissant för att
känna Rom vibbar.
 
Fiket ligger på Rörstrandsgatan och heter Mellquist, jättemysigt men lite dyrt.
Dom har även uteservering vilket är läckert.
 
Nu måste Ni passa på att frossa i krabba. Jag köpte så god krabba på ICA Esplanad för 169 kronor
kg. Jag var lat och köpte även en burk med sås, den är faktiskt riktigt bra.
 
Några goda ostar blev det från ostaffären på Nybrogatan, där var det provsmakning, jag testade
alla......
 
 
 
 
 
 
 
 
Min croissant var fylld med aprikos, Eriks var naturell.
 
 
 
Det här är så lätt och gott. Såklart drack vi ett gott kallt vin till.
 
Ha en bra måndag och försök stå ut med regnet, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: