MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Hundcafé!

Kategori: Allmänt

 
 
Om Ni har en fin vän som ni vill ta med på café så finns det ett hundcafé på Kungsholmen,
Scheelegatan 10.
 
Jag skulle gärna gå på hundcafé fast jag inte har någon riktigt hund, bara en  "gossehund".
 
Vilket underbart väder det har varit idag. Vi har promenerat och varit och tittat på bilar, så jäkla
trist.
 
Jag har beställt en ny kokbok på Adlibris, bästa priserna i stada. Monika Ahlbergs senaste, vardagsmat.
Jag älskar all hennnes mat och bakverk. Jag lovar att tipsa Er.
 
 
Idag kom vår älskade Andrea hem från Uppsala, hon är en riktig glädjespridare. Det finns ingen jag skratta
så mycket åt som henne, galenpanna. Hon har en stor berättartalang.
 
Ha det bra mina fina kompisar, kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: