MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Dalahästar!

Kategori: Allmänt

 
 
Så är vi moderna igen. Nu till våren är det inne med dalahästar, kurbits, gamla vävda tyger både svenska
och utländska typ Turkiska.
 
Kolla vad jag har två jättehästar som jag älskar och nu är dom framplockade igen. Min fina kudde
som jag köpt i istanbul, så modern, he he.
 
Jag har märkt att det är bara att ligga på prylarna ett tag så blir dom åter igen moderna och hippa.
 
Lulu Carter berättade detta i tv4 morgonprogram. Hjälp hennes läppar var större än någonsin, vad håller
hon på med. Hon är ju så otroligt söt som hon är utan all insprutning.
 
 
 
 
 
Kuddar är alltid kul och billigt. Man kan få ett helt nytt rum genom att köpa lite nya kuddar och en fin pläd.
 
Ha det bra, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: