MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Bullens pilsnerkorv!

Kategori: Allmänt

 
 
I lördags gjorde vi en underbar utflykt till en ny liten ö där vi badade och åt. Jag var tvungen att testa Bullens pilsnerkorv som vi fick när vi var små. Jag kan tala om att den är helt ok att ha med sig som picknick.
 
Ni ska få många bra tips på konservmat.
 
Det är sådana här dagar som är så bra att ha med sig och tänka på i vinter eller...
När vi kom hem med all vår packning så gick inte den jäkla hissen, det blev till att gå 6 trappor med all packning, eller Erik gick och jag passade bilen, ha ha.
Så underbart med en stark och vältränad man, han ser inga problem bara kör på.
 
 
 
 
 
Mina två korvar med bröd.
 
 
Dagens grönsak, solvarma tomater.
 
 
Vanligt vatten att dricka.
 
 
Nu ska vi paddla hemåt.
 
 
Ett träd mitt i Hjälmaren, så tjusigt.
 
 
Ett strandhugg på vägen hem, frun behövde bada, man blir varm när solen gassar.
 
Varm solig kram, Ann
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: