MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Pärlans Kola!

Kategori: Allmänt

 
 
Snart är det jul och julpysslet börjar. Jag har inga speciella traditioner utan gör det som faller mig in. Jag läser olika tidningar och böcker och får inspiration. Jag tycker inte man ska jobba ihjäl sig eller förstora upp julen det är bara en dag.
 
Något jag verkligen gillar med julen är alla goda dofter, apelsin, kardemumma, nejlikor, saffran och glögg.
Självklart alla ljus som man tänder och myset.
 
I år blir det lite hemlagad kola, som jag gjort tidigare, Pärlans recept. Nu pratar vi god doft, jag svimmar. Jag har aldrig lyckats så bra med en kola, följ bara receptet noga. Om Du ska köpa kolorna så ha stor plånboken med, dom är skitdyra, 10 kronor styck!!!!!
 
Klicka HÄR så är receptet!
 
 
 
 
Ha en bra dag, kramar Ann
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: