MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Råsaftcentrifug!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag har fått en råsaftcentrifug av lilla maken, har stått länge på önskelistan. Nu har ICA Maxi superbra erbjudande om man har ICA kort. Jag har faktiskt haft en tidigare men den var så meckig att sköta och tvätta så fy...
 
Den här var riktigt bra, lätt att montera och diska. Jag gjorde en juice på morötter, apelsin och färsk ingefära, mums. Den var riktigt tystgående vilket är bra på morgonen.
 
Nu kan jag göra små nyttiga shots när vintern kommer, massor av vitaminer. Jag vet att det inte är fibrer i men då får jag väl ta en extra morot att tugga på till lunchen. Skönt att det mesta går att lösa.
 
Vilken fin färg det blir på juicen och bara ÄKTA VARA.
 
Jag är så glad!
 
 
 
 
 
Några bilder så Ni förstår mig. Erik undrar var jag ska ha alla mina maskiner, slänger ut lite av hans verktyg i grovköket och in med mina köksmakiner. Nu kan jag köpa fler, ha ha.
 
Ha en bra dag mina vänner, kramar Ann
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: