MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Göteborg!

Kategori: Allmänt




Jag bara måste visa Er vad vi åt i Feskekörka, saluhallen med bara fisk.

Jag och Erik testade ostron för första gången, nu var det dax!

Ostron smakar saltvatten men jag trodde dom skulle vara slemmigare än dom var. Jag kommer gärna äta ostron igen och gärna med bubbel i glaset. Vi tog ett svenskt och ett franskt, det franska var godast tyckte vi båda. 

Till huvudrätt tog jag en smaka på tallrik och Erik räksmörgås XL, det var säkert ett kilo skalade räkor, allt var fantastiskt gott.






Söt hund, måste kramas❤️



Kajutan gick vi till, personalen var så trevlig.
Rekommenderar att beställa bord om Ni ska dit.


Svenskt till vänster och franskt till höger.




En bra portion för en stor "Carl" (Erik heter Carl).




Vi blev mätta som Ni ser. Bröd med grönt tapanade fick vi till.
Måste göra det till helgen, så gott och lite kul.

Nu ska jag till Ikea igen, förra onsdagen blev besöket inställt pga snöstorm.

Stor varm kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: