MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Bomans glass!

Kategori: Allmänt




Nu är det vårmånad, april. Vad är mysigare än att fira med världens godaste glass. På Nybrogatan 20 har Bomans glass öppnat, finns även i Hornsberg.

Jag var och testade igår och hade tur att få smaka av olika sorter. Jag har en gemensam vän med ägarinnan, gäller att utnyttja sina kontakter på rätt sätt. 

Deras hallonsorbet var faktiskt så god att jag fick en kick, bättre än de jag åt i Rom. 

Självklart är det bara bra ingredienser, det är Bomans i Trosa som gör glassen, hotellet som är så fint.

Inredningen var också väldigt fin, så kul och trivsam. Inget svart vitt trist. Vilka tavlor, allt var fint och jag kommer att sitta i en fåtölj i fönstret nästa gång och äta min glass.











Det blev en kula, ska i min bikini.

Ha en härlig skärtorsdag, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: