MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Helgskinka!

Kategori: Allmänt




Vilken underbar påskhelg, sol och vårkänslor.

Jag har fixat lite i mina rabatter, det är fortfarande lite is på djupet. Jag har bytt mina pallkragar som nu var ruttna på vissa delar.

Jag köpte en helgskinka samma skinka som man har till jul men lite mindre. Så bra att ha till middag och pålägg, även priset var bra 30 kronor kilot.

Vi åt med mimosasallad som jag gör själv.
Coctailfrukt på burk och lika delar majonäs och créme fraiche eller gräddfil.

Köpte så god potatis på ICA, ekologisk delikatesspotatis, svensk.

I morgon jobb igen, kirurgi hos vår kirurg, så kul att se proffs jobba.
Jag jobbar med min favorit Sara, även hon ett proffs.








Ha en härlig fortsatt dag, kramis Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: