MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kvarg!

Kategori: Allmänt

Herre Gud så god lunch jag åt idag, som en efterätt men nyttig.
Har sett på olika bloggar att man äter kvarg med keso i, låter konstigt men nix.

Ni måste bara testa, jag tog en liten burk kvarg med vaniljsmak och en halv lien burk keso.
Man kan ta vilken kvarg man vill, naturell mm.
Blanda ihop toppa med bör eller frukt.
Jag tog mandarinklyftor och kryddor från kockens. Man kan ta bara kanel om man vill.

Kockens burkar med kryddor är så goda, jag moffar på gröten i mat på keso mm.

Den här lunchen kommer jag att äta varje dag.....älskar att överdriva.


(null)


(null)

(null)

Jag köpte mina på Coop, har inte sett Kockens på ICA. Köp, Ni kommer inte ångra Er.

Varma kramar Ann

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Vad gott det ser ut, det måste jag prova :)

    Svar: Tack, det var så gott och känns ju ganska nyttigt. Kommer äta det till lunch
    Blev så mätt. Hoppas Du gillar, kramis Ann
    Ann Forssell

    2019-11-26 | 13:00:06
    Bloggadress: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: