MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Poke bowl!

Kategori: Allmänt

Nu blir det ljusare för varje dag, underbart. Erik kollar varje dag o ger mig information, ha ha.
Han har koll på det mesta, tur för mig.
På jobbet har jag Lasse som också har koll, jag lever i en drömvärld.

Jag gjorde lite skåprens som blev väldigt gott. Idag blev det ICA Maxi för påfyllning,
Fyra bärkassar med mat, Erik kommer få slag.
Tänk om man blir dålig, bäst att bunkra.

Min poke bowl:

Kokt ljummet haveris
Picklade morötter
Tomater
Svartkål
Stekt ljummen halloumi 
Mangobitar, fryst

Ringla såserna på.

Sås:
Hellmans majonnäs som Du rör i lite soja, smaka av. Blir så gott.

Jag hade även sriracha mayo, blir lite fart.


(null)

Nyttigt och gott,

Var rädda om Er glöm inte vaccinera Er, kram Ann



Kommentarer


Kommentera inlägget här: